So‘raganingizni topa olmadik, uzr

Lekin quyida siz uchun eng yaxshi takliflarimizni jamlaganmiz

Katalogga
So‘raganingizni topa olmadik, uzr

Lekin quyida siz uchun eng yaxshi takliflarimizni jamlaganmiz

Katalogga
So‘raganingizni topa olmadik, uzr

Lekin quyida siz uchun eng yaxshi takliflarimizni jamlaganmiz

Katalogga
So‘raganingizni topa olmadik, uzr

Lekin quyida siz uchun eng yaxshi takliflarimizni jamlaganmiz

Katalogga
So‘raganingizni topa olmadik, uzr

Lekin quyida siz uchun eng yaxshi takliflarimizni jamlaganmiz

Katalogga
"Korzinka" supermarketlar tarmog'ining "365 kun" savdo belgisi "Yil brendi" mukofotida g'olib bo'ldi

Barcha

21 may 2023

"Korzinka" supermarketlar tarmog'ining "365 kun" savdo belgisi "Yil brendi" mukofotida g'olib bo'ldi

Barcha

21 may 2023

Toshkentda O‘zbekiston marketing assotsiatsiyasining “Yil brendi – 2022” taqdirlash marosimi bo‘lib o‘tdi.


Iste'molchilar va ekspertlar tanloviga ko'ra, "Oziq-ovqat" nominatsiyasida “Korzinka” supermarketlar tarmog'ining "365 kun" o‘z savddo belgisi g'olib bo'ldi.

"365 kun" deyarli har bir toifada mavjud bo'lgan sifatli mahsulotlarning keng assortimentini o'z ichiga oladi.

Ushbu brendning mahsulotlari har beshinchi chekda mavjud bo'lib, brend xabardorligi 98% ni tashkil qiladi.

Qo‘shimcha ma’lumot uchun:

“Korzinka” supermarketlar tarmog‘i matbuot xizmati

Doniyor Rasulov

Telefon: +998 78 140 14 14

E-mail: d.rasulov@korzinka.uz




Kompaniya haqida:

Korzinka — O‘zbekistonda chakana savdo yetakchisi. Kompaniya 1996-yilda tashkil etilgan bo‘lib, bugungi kunda mamlakatimizning 10 ta hududidagi 110 ta do‘konni o‘z ichiga oladi: “Korzinka” supermarketlari, “Smart” uy yonidagi do‘konlari va “Korzinka Biznes” ulgurji do‘koni, shuningdek, Lebazar onlayn yetkazib berish xizmati.


Assotsiatsiya haqida:

O‘zbekiston Marketing Assotsiatsiyasi Markaziy Osiyodagi eng yirik professional hamjamiyatdir. 2016-yil dekabr oyida tashkil etilgan. Bugungi kunda Assotsiatsiya 120 dan ortiq hamkor kompaniyalar va 100 dan ortiq marketing bo'yicha mutaxassislarni birlashtiradi.

Uyushmaning maqsadi O‘zbekistonda marketingni rivojlantirishdan manfaatdor bo‘lgan yuridik shaxslar va ekspertlarni birlashtirish, professional manfaatlarni ifodalash, kasbiy standartlarni takomillashtirish va marketing sohasining kadrlar salohiyatini rivojlantirish, marketing va reklama sohasida xalqaro hamkorlikni yo‘lga qo‘yishdan iborat.